Skip to content

Burundi Brew Down på Café Con Amor

06 maj 2013

Masha3

 

Jag har fått in nytt kaffe i rosteriet. Efter en tids rostande, koppande, bryggande och sedan ännu mera rostande koppande och bryggande känner jag mig äntligen nöjd med rostprofilen. På onsdag denna vecka står jag därför på Café Con Amor vid Skanstorget i Göteborg och visar upp det nya jag har att erbjuda. Kaffet finns i bryggaren hela dagen och jag kommer in klockan 16.00 med några Chemex-kannor under armen och brygger kallt och varmt ända till stängning. Kom förbi och smaka på MASHA, ett kaffe från Burundi.

No comments yet

Kommentera

