Skip to content

Koppning på Kaffemaskinen GBG

06 februari 2013

Om du vill smaka mitt kaffe och är i Göteborg på lördag föreslår jag att du svänger förbi Kaffemaskinen på Storgatan 41. Butiken är alltid värt ett besök, men klockan 13-tiden är jag på plats för att prata lite och ställer upp en kaffeprovning. Jag tar nog med något kul att stoppa i espressokvarnen också.

Om du inte kan komma på lördag har Kaffemaskinen redan nu mina påsar på hyllan till försäljning.

No comments yet

Kommentera

