Skip to content

sista anhalt, Bogota

15 juli 2011

Jag har återvänt till Bogota.

Jag är i Bogota för att hämta upp lite kaffe som jag plockade för ett tag sedan och som nu är torkat och klart. Jag har koppat det på FNC och fått det godkänt för export.

Jag är också i Bogota för att vara med när Amor Perfecto installerar sin Loring Smart Roast. Den är feststämning i lokalen medan rostarna och Luis koppar dom första batcharna och Mark anpassar rostens luftflöde till altituden i stan.

Sist men inte minst är jag i Bogota för att ta flyget till Sverige. En fyra månaders resa i syd- och central-america har gått mot sitt slut och det är dags att åka hem. Välkommen.

One Comment leave one →
  1. 16 juli 2011 10:54 f m

    Hjärtligt Välkommen hem Per!

Kommentera

