Skip to content

Geisha, me amor

27 maj 2011

Jag har druckit mycket kaffe i mina dagar och det är inte mycket som överaskar mig. Tills … Geisha är en typ av Arabica som har något mytiskt förflutet och en otroligt god smak. Varje gång jag stöter på en Arabica Geisha upplever jag samma sak, något som jag inte kan beskriva som annat än lycka. Det är helt galet. Jag koppade två Geisha idag och helt plötsligt brydde jag mig inte om dom andra kopparna på bordet längre. Varför dricka något annat, när det här finns?

Geisha

No comments yet

Kommentera

