Skip to content

min senaste månad

01 december 2010

 

Mitt huvud är så fullt av intryck just nu efter att ha rest runt halva jorden för att träffat kaffefolk som odlar, exporterar, koppar, rostar, brygger och allt annat som behöver göras med kaffet. Det är skönt att vara hemma igen och ha Svensk välkänd mark under fötterna. Det kommer ta ett tag att smälta det här, förhoppningsvis ska jag lyckas skriva ner några av mina tankar. Jag kommer även hålla ett litet föredrag med tillhörande koppning om mina resor på da Matteo Torrefazione imorgon kväll klockan 18. Den som är intresserad av att komma är välkommen.

No comments yet

Kommentera

