Skip to content

stulen

14 juli 2010
tags:

Det är ju sånt som händer, att cyklar blir stulna. Min är lätt att känna igen, så jag undrar hur man tänker när man tar den.

Hur som helst så försvann min cykel från andra långgatan igår kl 17.30 när jag, ironiskt nog, gick in i en cykelaffär. Jag var inne i mindre än två minuter så jag kan inte annat än imponeras över hur duktiga tjuvarna är.

Cykeln är en fixed-gear och har en mörkgrön stålram, rosa breda fälgar, vit sadel och handtag och är i övrigt svart.

4 kommentarer leave one →
  1. 14 juli 2010 10:42 f m

    Suger big time!
    Ska hålla gluggarna vidöppna!

  2. 14 juli 2010 10:47 f m

    Synd! Jag hatar att folk inte kan skilja på ditt och mitt, men när det gäller cyklar är det oftast så att de ligger sönderslagna i någon buske.

  3. malin permalink
    14 juli 2010 2:29 e m

    Men va faan, folk ä la helt goa i huvvet, lovar att sätta käppar i hjulet för den som inte är du och kommer cyklandes på denna skönhet kram/mallan

  4. 14 juli 2010 8:07 e m

    Vi håller ögonen öppna i Malmö med!

Kommentera

