Skip to content

på studiebesök i London

23 juni 2010
tags: ,

Trots att jag är i London för att få i mig lite kaffekultur och trots att jag inte ännu har sett en hel match i fotbolls-VM så hittar jag mig själv plötsligt i en pub nån stans i Kensingtonoch tittar på två gånger 45 minuters spel. För även en ointresserad sportkille som jag inser att om man är i London när England spelar är det bortkastat att inte följa med strömmen, för mer kultur och energi på ett och samma ställe får man leta efter. Glädjeruset blev inte mindre av att England vann heller.

No comments yet

Kommentera

