Skip to content

Lägesrapport Rwanda

03 juni 2010
tags: , ,


Det finns ingen platt mark i Rwanda. Jag åker över slingriga vägar tillsammans med mina nya vänner för att besöka kooperativägda tvättstationer i hela landet. Allt jag har sett hitills är väldigt välskött och välorganiserat, och dessutom är det otroligt vackert. Imorgon ska jag koppa kaffet, det ser jag fram emot.

3 kommentarer leave one →
  1. Eivind permalink
    04 juni 2010 9:00 f m

    Välkommen till de tusen kullarnas land.

  2. 06 juni 2010 9:18 f m

    Vi känner igen miljön!

Trackbacks

  1. tillbaka till basen « PER NORDBY

Kommentera

