Skip to content

nyförvärv

26 maj 2010
tags:


Jag har skaffat mig en ny cykel. Jag tycker att det är helt ok att ha sex cyklar. Veckan har ju sju dagar, så det finns ju fortfarande rum för en till.

3 kommentarer leave one →
  1. 26 maj 2010 6:14 e m

    Team Sky på nästa Giro då?

  2. 27 maj 2010 12:26 f m

    Så vacker!!! Ska du cykla Vättern i år?

  3. Per Nordby permalink
    27 maj 2010 10:24 f m

    nej Dan, ingen Vättern för mig i år, men jag kan ställa mig och hejja om du ska trampa runt. Annars skulle det va fint att mötas i ett eller annat giro i sommar.

Kommentera

