Skip to content

Form 2010

31 december 2009
tags:

Jag har börjat jobba lite på en egen tamper. Mest för skojs skull.
Jag bryr mig inte så mycket om material, eller om ergonomi. Jag vill att den ska va snygg och personlig. Och tampa rakt såklart. Mer om detta nästa år. Allt nytt är gott.

3 kommentarer leave one →
  1. 12 januari 2010 10:10 e m

    Åhhhh så spännande! Jag vill köpa en direkt när den finns att tillgå. Du gör väl den i minst två ex?

  2. Per Nordby permalink
    13 januari 2010 9:25 f m

    det vet du Dan. Jag gör faktiskt två ex.

Trackbacks

  1. Tamper 2010 « PER NORDBY

Kommentera

